Сторінка класного керівника



У ВІЛЬНИЙ ЧАС






НА УРОЦІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ.






НАШЕ ЗАХОЛЛЕННЯ





Черговий велопохід  до Скельки.17.10.2000.





Поїздка класом вихідного дня до зоопарку смт.Котельви та до Більського городища.14.10.2000.





























ДОВГООЧІКУВАНЕ 1 ВЕРЕСНЯ




Розвиток естетичних смаків.
Виховуємо колективізм,
любов до природи.




Розвиток творчих здібностей учнів- одне з ключових завдань класного керівника.







Сторінка класного керівника
Класне керівництво — справа складна. З одного боку, не слід ставати на шлях надмірної регламентації кожного кроку школяра. Слід уникати непотрібної опіки, командування, придушення ініціативи та самостійності. З другого боку, не можна залишати учнів без будь-якого нагляду, без належної уваги та керівництва. Слід допомагати їм знаходити потрібні й корисні заняття до душі, організовувати позакласний час, сприяти самовихованню.




Анкети та тести для лідерів самоврядування Анкета на виявлення схильності учня до лідерства 
Прізвище та ім`я_________________ ______клас.
 1. Чи правда, що в дитинстві ти дуже любив придумувати ігри й верховодити в них?
 2. Чи подобається тобі нині добровільно брати на себе обов’язки організатора справи? Як ти вважаєш, які є у тебе якості організатора?
 3. Які зобов’язання ти хотів би взяти на себе в класі, школі?
 4. Ти можеш тривалий час енергійно працювати разом з іншими? 
5. Чи завжди ти виконуєш те, що пообіцяв, і зазвичай робиш це добре? 
6. Чи впевнено ти почуваєш себе, коли тебе просять показати свою роботу класу? 
7. Тебе часто тягне до справ у класі, що вимагають твоєї ініціативи або наполегливості? 
8. Чого тобі бракує, щоб бути хорошим організатором? Чого тобі слід ще навчитися?
 9. Кого в класі ти вважаєш здібним організатором? Чому? 
10. Чи хотів би ти поділитися власним досвідом та допомогти іншим його здобути?


 Для виявлення організаторських здібностей учнів класу можна провести вправу «Прийми рішення».
 Вправа «Прийми рішення»
 Дорогі діти! Для виявлення індивідуальних особливостей учнів класу можна скористатися тестом «Психогеометрія» та анкетою. Тест «Психогеометрія» Мета: виявити індивідуально-типологічні особливості Матеріали та обладнання: бланк, ручка Процедура дослідження Дану методику краще використовувати для експрес-діагностики. Дослідження можна проводити як індивідуально, так і з групою людей. При роботі із групою необхідно забезпечити самостійність виконання завдання. Кожному досліджуваному дається окремий бланк. Інструкція: Подивіться на п'ять відомих для Вас геометричних фігур, прорахуйте їх від 1 до 5. Виберіть з них ту, про яку можете сказати, що це Ви, постарайтесь відчути саме свою форму, якщо важко визначитись, то оберіть фігуру, яка найбільше сподобалась позначне її цифрою - 1, фігура, яка менше сподобалась, ніж перша, поставте – 2, і так далі. Нумерацію ставте під кожною фігурою”. Інтерпретація та обробка результатів Обробка результатів здійснюється шляхом аналізу обраних фігур та їх послідовності Фігура Позитивні риси характеру Негативні риси характеру Організований Працьовитий Аналітичний Раціональний Ерудований Твердий у прийнятті рішень Терплячий Розсудливий Педантичний Допитливий Дріб'язковий Надто обережний Впертий Консервативний Брак фантазіїї Дружелюбний Доброзичливий Турботливий Відданий Емпатійний Довірливий Щедрий Здатний переконувати і мотивувати інших Безтурботний Балакучий Легковірний Нерішучий Слабка концентрація Низька мотивація досягнення Грає на почуттях інших Допитливий Чутливий Не амбітний Швидко засвоює нову інформацію Сміливий Збуджений Активний Напружений Емоційно нестабільний Неспокійний Безрозсудний Схильний до навіювань Лідер, що веде за собою Бере відповідальність на себе Рішучий Орієнтований на суть ситуації Впевнений у собі Честолюбний Енергійний Егоцентричний Категоричний Хитрий Самовпевнений Орієнтований на статус Нестримний Креативний Творчий підхід до життя Концептуальність Теоретична установка Мрійливість Спрямованість у майбутнє Дотепність Експресивність Прямолінійність Захопленість Неорганізованість Непрактичність Нелогічність Непослідовність Нестримність Мінливість настрою, поведінки та стосунків Наївність 

АНКЕТА на виявлення індивідуальних особливостей учнів класу
Учень___________________ 
1. Що ти вважаєш найважливішим у школі?______________________________
 2. Який день тижня ти любиш?_________________________________________ 
3. Що в школі для тебе найцікавіше (крім уроків)?_________________________ 
4. Чим би ти хотів займатись у вільний час? ______________________________ 
5. Який предмет для тебе найцікавіший ?_________________________________
 6. Які твої найулюбленіші заняття?______________________________________ 
7. Який урок ти не любиш? Чому? ______________________________________
 8. Яким за рейтингом успішності ти хотів би бути?________________________
 9. З ким би ти хотів сидіти разом (назви прізвище, ім’я )?___________________ 
10. З ким би ти не хотів сидіти разом за однією партою? ____________________ 
11. Яке громадське доручення хотів би мати? _____________________________
            12. До кого ( з друзів, батьків, учителів) ти звернувся б в найскрутнішу хвилину, з ким би поділився своїми таємницями? __________________________



















Немає коментарів:

Дописати коментар