Сучасний урок

Завдання  уроку:                                                                                                                                

1. Інструтаж з техніки безпеки на уроках легкої атлетики, історія легкої атлетики  2.Ознайомлення з технікою низького старту та стартового розбігу на короткі дистанції.                                                                                                                           3. Повторення техніки стрибка у довжину з місця.                                                    4. Сприяти розвитку рухових якостей ( спритності).                                                                                                                                Місце проведення : спортивний майданчик, яма для стрибків у довжину.
Зміст програмного матеріалу
Дозу-
вання
Організаційно-методичні вказівки
1
Підготовча частина
8-12хв


Організація класу (шикування, прийом рапорту, привітання, ознайомлення з темою і задачами уроку) Історія легкої атлетики
1,5хв
Звернути увагу на готовність учнів до уроку, на правильне виконання команд і рапорту, стан ЧСС у учнів.

Інструктаж з техніки безпеки під час вивчення бігу на короткі дистанції та стрибків у довжину.
1хв
Звернути увагу на уважність учнів.

Стройові вправи (повороти на місті)                              Різновиди ходьби:                                                
ходьба на носках,                                                ходьба на п’ятках ,                                                   ходьба  в  напівприсіді ,                                       ходьба в  повному присіді.
Комплекс загально-розвиваючих вправ в русі:
1. В.п. – права рука вверх ;         1-2 пружинячи відводи рук назад;                                          3-4 те саме тільки зі зміною положення рук.
2.В.п. – руки в сторони пальці стиснуті в кулак;                        1-4 колові рухи вперед ;          5-8 те саме назад.
3. В.п. – руки вперед ;                    1-2 зхресні рухи з переду ;          3 – хлопок зверху ;                      4 – хлопок ззаду.
4.В.п. – руки за голову ;             1- випад правою, поворот тулуба в право ;                                       2 – лівою поворот тулуба вліво.
5. В.п. – руки вверх ;                   на кожний крок нахил тулуба вперед.
6. В.п. – руки вперед, долонями до низу;                                       1-махом правої дістати носком долоню лівої руки ;                     2- махом лівої дістати носком правої руки.                                                     
30с

10 м   10 м   10 м  10 м 


6-8 разів


6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів

Звернути увагу на чітке виконання команд    Слідкувати за правильною поставою                                                                                                                                                                                                                                                             руки вверх                                                руки за голову                                        руки в сторони                                            руки на коліна


Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.


Вправа виконується з великою амплітудою рухів

Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.

Слідкувати за правильним виконанням вправи.

 Руками достати носок ноги, яка  з переду.

Слідкувати за правильним виконанням вправи

Спеціальні бігові вправи:                           біг з високим піднімання стегна                біг з закиданням гомілки назад                біг в кроці
  3×15м 3×15 м 3×15 м
При виконанні вправ руки працюють як під час бігу 
2
Основна частина уроку                       
28-32хв


1 Ознайомлення з  технікою виконання низького старту та стартового розбігу, на короткі дистанції.
Виконання команд низького старту (На старт! Увага! Руш!) з пробіганням стартового розбігу

Виконання низького старту та пробіганням стартового розбігу з переходом в біг з високим підніманням стегна
Виконання низького старту та про біганням стартового розбігу з переходом в біг з закиданням гомілки назад
Виконання низького старту та про біганням стартового розбігу

1,5хв

3-4 рази

             2-4 рази


2-4 рази

2×15м
Розказати про техніку низького старту                           

Слідкувати за точним виконанням стартових команд . Роботу рухів голови, тулуба.                       Слідкувати за правильним виходом зі старту, після команди РУШ!

Звернути увагу на роботу рук під час стартового розбігу та за роботою ніг .
                                               
Біг на короткі дистанції виконується на передній частині стопи                                                  



      
2 Повторення стрибків у довжину з місця :
Вистрибування вверх з положення присівши
Стрибок у довжину з місця
Стрибок у довжину з місця на результат
3 Сприяти розвитку рухових якостей (спритності)
Естафета на спритність
Клас розділяють  на дві команди ,кожен учасник команди має свій порядковий номер. Вчитель називає номери в різному порядку по команді починає біг до вказаної відмітки той номер який назвали.


5разів
5разів
2рази



2 єст.
Вправи виконуються в яму для  стрибків у довжину
Звернути увагу на роботу замаху рук.                    
Стрибок виконується до вказаної відмітки.                               Звернути увагу на правильне виконання приземлення.


За кожен виграш дається одне очко ,виграє та команда яка набрала більшу кількість очок(за рахунком  кількості перемог слідкують учні ,які займаються у спецгрупі)
3
Заключна частина уроку
3-5 хв.


Клас  шикується в одну шеренгу.                                   Підсумок уроку ,виставлення оцінок .                              Домашнє завдання    
Організований вихід з уроку.
1-2хв.     
1хв.          
                                30с-1хв 
Виконуються вправи на відновлення дихання, звернути увагу на відновлення ЧСС у учнів,     комплекс вправ ранкової гімнастики.                       




УРОК 2
Завдання
уроку:                                                                                                                                  1.Інструктаж з техніки безпеки на уроках легкої атлетики, українські спортсмени у легкій атлетиці.                                                                                       
  2.Вівчення техніки  низького старту, стартового розбігу  та бігу по дистанції.    
  3.Повторення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги», з половини розбігу                                                                                                                          4. Сприяти розвитку рухових якостей (швидкістно –силові)                                                                                                                               Місце проведення : спортивний майданчик, яма для стрибків у довжину.
Зміст програмного матеріалу
Дозу-
вання
Організаційно-методичні вказівки
1
Підготовча частина
8-12хв


Організація класу (шикування, прийом рапорту, привітання, ознайомлення з темою і задачами уроку)
1,5хв
Звернути увагу на готовність учнів до уроку, на правильне виконання команд і  рапорту, перевірити стан ЧСС у учнів.

Інструктаж з техніки безпеки під час вивчення бігу на короткі дистанції та стрибків у довжину. Українські спортсмени у легкій атлетиці.
1хв
Звернути увагу на уважність учнів.

Стройові вправи (повороти на місті)
30с
Звернути увагу на чітке виконання команд

Різновиди ходьби:                                                
ходьба на носках,                                                ходьба на п’ятах ,                                                   ходьба пів присід ,                                       ходьба повною присядь.
                               
10 м   10 м   10 м  10 м
Слідкувати за правильною поставою                                                                                                                                                   руки вверх                                                руки за голову                                        руки в сторони                                            руки на коліна

Комплекс загальнорозвиваючих вправ в русі:       
1. В.п. – руки в перед ;                    1-2 зхресні рухи з переду ;          3 – хлопок зверху ;                      4 – хлопок ззаду.
2. В.п. – права рука вверх ;         1-2 пружинячи відводи рук назад;                                          3-4 те саме тільки зі зміною положення рук.
3. В.п. – руки в сторони пальці стиснуті в кулак;                        1-4 колові рухи вперед ;          5-8 те саме назад.
4. В.п. – руки за голову ;             1- випад правою, поворот тулуба в право ;                                       2 – лівою поворот тулуба вліво.
5. В.п. – руки вверх ;                   на кожний крок нахил тулуба вперед.
6. В.п. – руки вперед, долонями до низу;                                       1-махом правої дістати носком долоню лівої руки ;                     2- махом лівої дістати носком правої руки.                                                     
          

6-8 разів


6-8 разів

6-8 разів


6-8 разів

6-8 разів
6-8 разів



1-2Руки на рівні плечей.


Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.


Вправа виконується з маленькою амплітудою рухів.


Слідкувати за правильним виконанням вправи.

 Руками достати носок ноги, яка  з переду.
Слідкувати за правильним виконанням вправи

Спеціальні бігові вправи:  дріб’язковий біг;                         біг з високим піднімання стегна,                біг з закиданням гомілки назад;                біг в кроці.
   3×15м 3×15 м 3×15 м   3×15 м
При виконанні вправ руки працюють, як під час бігу. 
2
Основна частина уроку                       
28-32хв


1. Вивчення техніки виконання низького старту та стартового розбігу, і бігу по дистанції.
Перешикування з колони по одному в колону по два.
 Виконання команд «На старт!», «Увага!».                                    Виконання команд низького старту (На старт! Увага! Руш!)


Виконання низького старту та стартового розбігу  з переходом на біг з високим підніманням стегна.                           Виконання низького старту та стартового розбігу  з переходом в біг з закиданням гомілки назад
Виконання низького старту та про біганням стартового розбігу і бігу по дистанції .
10 хв



3рази
     3рази


2×15м

   2×15м


2×30м
Розказати про техніку низького старту та бігу по дистанції                                   
Дозволяється та кількість колон ,скільки бігових доріжок.                               Під час команди «Увага!» учень повільно піднімає таз  трохи вище рівня плечей, трохи випрямляє ноги і розподіляє вагу тіла на з переду стоячу ногу та руки
Слідкувати за правильним виконанням рухів тіла під час  старту та стартовим розбігом.
Звернути увагу на роботу рук під час стартового розбігу та за роботою ніг .
                                                       Біг на короткі дистанції виконується на передній частині стопи . Слідкувати за технікою бігу.                                           
                       
2. Повторення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги», з половини розбігу.                                                                                                                         
Стрибок у довжину з місця
Стрибок у кроці  з 3-5 бігових кроків розбігу з приземленням на махову ногу

Стрибок у довжину з 3-5бігових кроків розбігу через перешкоду

 3. Сприяти розвитку рухових якостей (швидкістно –силові)
Естафета на розвиток швидкістно-силові якості     Клас розділяють  на дві або три команди ,кожен учасник команди має подолати дистанцію стрибками через скакалку. 
8-10 хв.

3-5 разів
3-5   разів
                                 
 3-5 рази

8 хв
Вправи виконуються в яму для  стрибків у довжину
                                      
Звернути увагу на роботу замаху рук та приземлення.
Слідкувати за відштовхуванням та за повним розгинанням відштовхуючої ноги. Звернути увагу на правильне виконання стрибка,перешкода висотою 30-40см.
Учень починає виконувати стрибки через скакалку з просуванням вперед до кінця дистанції (10м) торкається учня, який стоїть на фініші це дитина,  яка займається у  спеціальній групі і вертається до своєї команди бігом , передає скакалку слідуючому учаснику команди . Виграє та команда, яка закінчить гру перша.
3
Заключна частина уроку
3-5 хв


Клас  шикується в одну шеренгу.                                   Підсумок уроку ,виставлення оцінок .                           Домашнє завдання
Організаційний вихід з уроку.
1-2хв     
1хв           30с-1хв
30с-1хв
Виконуються вправи на відновлення дихання, перевірити ЧСС.         
Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею.                      

  
                                                УРОК 3                          
Завдання уроку:                                                                                                                                  1.Інструктаж з техніки безпеки на уроках легкої атлетики .                                        2.Закріплення техніки низького старту  та повторення техніки  фінішування  у бігу на короткі дистанції.                                                                                                  3.Повторення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».                                                                                                                          4. Сприяти розвитку рухових якостей (спритності)                                                                                                                               Місце проведення : спортивний майданчик, яма для стрибків у довжину.
Зміст програмного матеріалу
Дозу-
вання
Організаційно-методичні вказівки
1
Підготовча частина
8-12хв


Організація класу (шикування,прийом рапорту,привітання,ознайомлення з темою і задачами уроку)
1,5хв
Звернути увагу на готовність учнів до уроку, на правильне виконання команд і рапорту, перевірити стан ЧСС

Інструктаж з техніки безпеки під час вивчення бігу на короткі дистанції та стрибків у довжину.
1хв
Звернути увагу на уважність учнів.

Стройові вправи (повороти на місті)
30с
Звернути увагу на чітке виконання команд

Різновиди ходьби:                                                 ходьба на носках,                                                ходьба на п’ятах ,                                                   ходьба пів присід ,                                               ходьба повну присядь.
                                10 м   10 м   10 м  10 м
Слідкувати за правильною поставою,     руки вверх                                                                                                                                                                                                        руки за голову                                        руки в сторони                                            руки на коліна

Комплекс загально- розвиваючих  вправ в русі:         1. В.п. – руки вперед ;                    1-2 зхресні рухи з переду ;          3 – хлопок зверху ;                      4 – хлопок ззаду.
2. В.п. – руки перед собою,зігнуті у ліктьовому суглобі, долоні до низу;            1-2 пружинні відводи рук назад в зігнутому положенні;             3-4 теж саме у розігнутому положенні.
3. В.п. – руки в сторони пальці стиснуті в кулак;                        1-4 колові рухи вперед ;            5-8 те саме назад.
4. В.п. – руки за голову ;             1- випад правою, поворот тулуба в право ;                                       2 – лівою поворот тулуба вліво.
5. В.п. – руки вверх ;                   на кожний крок нахил тулуба вперед.
6. В.п. – руки вперед, долонями до низу;                                       1-махом правої дістати носком долоню лівої руки ;                     2- махом лівої дістати носком правої руки.                  
          

6-8 разів


6-8 разів



6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів
6-8 разів


Руки на рівні плечей.


Руки у зігнутому і розігнутому положенні на рівні плечей.



Вправа виконується з маленькою амплітудою рухів.

На правильне виконання вправи.

 Руками достати носок ноги, яка  з переду.

Слідкувати за правильним виконанням вправи

Спеціальні бігові вправи:  дріб’язковий біг;                         біг з високим піднімання стегна,                біг з закиданням гомілки назад;                біг в кроці;                            вистрибування на кожний крок.
   3×15м 3×15 м 3×15 м   3×15м 3×15 м
При виконанні вправ руки працюють, як під час бігу.

                                      Звернути увагу на замах рук.
2
Основна частина уроку                       
28-32хв


1. Закріплення техніки низького старту  та повторення техніки  фінішування  у бігу на короткі дистанції .                                                                                                    Перешикування з одної колони в колону по два.
Початок бігу по сигналу, наступний через різну тривалість часу після команди «Увага!»
                                          Пробігти фінішну лінію з великою швидкістю без кидка на стрічку.                                         
                                            


Нахил тулуба вперед на стрічку з відведенням рук назад при повільному та швидкому бігу.
Виконання низького старту та бігу по дистанції,фінішування. 
                                                            

10 хв


                       
           2-3 рази

           2-3 рази
                
         

  2-3 рази

3×30м
Розказати про техніку низького старту та бігу по дистанції             Дозволяється та кількість колон ,скільки бігових доріжок.                         
Слідкувати щоб не було фальстарту. В стартовому розрізі разом з збільшенням довжини кроків повільно випрямляючи тулуб
Слідкувати за точним виконанням рухів під час фінішування,не дозволяється стрибка на стрічку, скорочувати  чи подовжувати бігові крокі. Стрічку тримають учні які займаються у спеціальній групі.                                                          Під час виконання вправи учитель робить індивідуальні виправлення помилок.   Слідкувати за правильним виконанням техніки фінішування. Закінчуємо біг не біля лінії фінішу, а після неї.

        
2 Повторення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».                                                                                                                          
Стрибок у довжину з місця
Стрибок у кроці  з 3-5бігових кроків розбігу з приземленням на махову ногу
Стрибок у довжину з половини розбігу способом «зігнувши ноги».
3 Сприяти розвитку рухових якостей (спритність)
Естафета на розвиток рухових якостей.    Клас розділяють  на дві або три команди . 
10 хв

           3-5 разів
3-5   разів
4-6 рази
Вправи виконуються в яму для  стрибків у довжину
                                     Звернути увагу на роботу замаху рук та приземлення.
Слідкувати за відштовхуванням та за повним розгинанням відштовхуючої ноги. Звернути увагу на правильне виконання стрибка.

Учні по команді стартують і збирають тенісні м’ячики, які знаходяться у обручах  та передають на ступному учаснику , а він розкладає їх у обручі. Виграє та команда яка закінчить перша. За правильним виконанням слідкують учні, які займаються у спецгрупі.
3
Заключна частина уроку
3-5 хв


Клас  шикується в одну шеренгу.                                   Підсумок уроку ,виставлення оцінок .                                
Домашнє завдання
Організаційний вихід з уроку.
1-2хв     
1хв           30с-1хв  30с-1хв
Виконуються вправи на відновлення дихання, перевірити ЧСС.         
                                    Комплекс вправ ранкової   гімнастики з мячем .                      



                                                             УРОК 4                                                                Завдання уроку:                                                                                                                                  1. Інструктаж з техніки безпеки на уроках легкої атлетики .                                       2.Удосконалення техніки бігу на короткі дистанції.                                          
 3. Закріплення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».                                                                                                                         
 4. Сприяти розвитку рухових якостей ( спритності).                                                                                                                                Місце проведення : спортивний майданчик, яма для стрибків у довжину.
Зміст програмного матеріалу
Дозу-
вання
Організаційно-методичні вказівки
1
Підготовча частина
8-12хв


Організація класу (шикування,прийом рапорту,привітання,ознайомлення з темою і задачами уроку)
1,5хв
Звернути увагу на готовність учнів до уроку,на правильне виконання команд і рапорту,стан ЧСС у учнів.

Інструктаж з техніки безпеки під час вивчення бігу на короткі дистанції та стрибків у довжину.
1хв
Звернути увагу на уважність учнів.

Стройові вправи (повороти на місті)
30с
Звернути увагу на чітке виконання команд

Різновиди ходьби:                                                 ходьба на носках,                                                ходьба на п’ятах ,                                                   ходьба пів присід ,                                               ходьба повну присядь.
Комплекс загально розвиваючих вправ:
1. В.п. – права рука вверх ;         1-2 пружинячи відводи рук назад;                                          3-4 те саме тільки зі зміною положення рук.
2. В.п. – руки в сторони пальці стиснуті в кулак;                        1-4 колові рухи вперед ;            5-8 те саме назад.
3.  В.п. – руки в перед ;                    1-2 зхресні рухи зпереду ;          3 – хлопок зверху ;                      4 – хлопок ззаду.
4. В.п. – руки за голову ;             1- випад правою, поворот тулуба в право;                                       2 – лівою поворот тулуба вліво.
5.  В.п. – руки вверх;                   на кожний крок нахил тулуба вперед.
6.  В.п. – руки вперед, долонями до низу;                                       1-махом правої дістати долоню лівої руки ;                                  2- махом лівої дістати правої руки.                             

10 м                                                       10 м   10 м   10 м


6-8 разів


6-8 разів

6-8 разів


6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів

Слідкувати за правильною поставою     руки вверх                                                                                                                                                  руки за голову                                        руки в сторони                                            руки на коліна


Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.


Вправа виконується з великою амплітудою рухів

Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.


Слідкувати за правильним виконанням вправи.

 Руками достати носок ноги, яка  з переду.

Слідкувати за правильним виконанням вправи

Спеціальні бігові вправи:                           біг з високим піднімання стегна,                біг з закиданням гомілки назад ,               біг в кроці ,              вистрибування на кожний крок.
  3×15м 3×15 м 3×15 м 3×15 м
При виконанні вправ руки працюють як під час бігу .

Звернути увагу на замах рук.
2
Основна частина уроку                       
28-32хв












 1.Удосконалення техніки бігу на короткі дистанції.                                              
Виконання команд низького старту (На старт! Увага! Руш!) за сигналом.
Виконання низького старту та про біганням по дистанції.
Фінішування на великій швидкості.
Біг на дистанцію 30м
10хв.

3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
2-3 рази
Розказати про техніку бігу на кроткі дистанції                             
Слідкувати за точним виконанням стартових команд.    
Слідкувати за правильним виконанням старту та технікою бігу.
Звернути увагу на техніку фінішування.          Змагальним методом.

  
2. Закріплення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».                                                                                                                         Стрибок у кроці  з 3-5бігових кроків розбігу з приземленням на махову ногу.
Стрибок у довжину з половини розбігу способом «зігнувши ноги».
Стрибок у довжину з повного розбігу способом «зігнувши ноги».
3. Сприяти розвитку рухових якостей (спритності)
Естафета на спритність
Клас розділяють  на дві команди ,кожен учасник команди має свій порядковий номер. Вчитель називає номери в різному порядку по команді починає біг до вказаної відмітки той номер який назвали і вертається на своє місце.
10хв

3-4 разів
3-4   разів

 2-3 рази   

8хв.
   2 єст.  
 Вправи виконуються в ямі для  стрибків у довжину
Слідкувати за відштовхуванням та за повним розгинанням відштовхуючої ноги, технікою польоту.      

Звернути увагу на правильну техніку виконання стрибка.

За кожен виграш дається одне очко , виграє та команда яка набрала більшу кількість очок(за рахунком  кількості перемог слідкують учні ,які займаються у спецгрупі)Учні які займаються у підготовчий групі в різних командах під одним номером.
3
Заключна частина уроку
3-5 хв.


Клас  шикується в одну шеренгу.                                   Підсумок уроку ,виставлення оцінок .                                                                                 Домашнє завдання
Організаційний вихід з уроку.
1-2хв.     
1,5хв.           
                 30с-1хв 

Вправи на відновлення дихання, звернути увагу на відновлення ЧСС у учнів, виставлення оцінок.                                                                                                 комплекс вправ на розвиток гнучкості.         


УРОК 5
Завдання уроку:                                                                                                                                  1.Інструктаж з техніки безпеки на уроках легкої атлетики . Українські призери Олімпійських ігор у легкій атлетиці.                                                         2.Контрольний норматив з бігу на короткі дистанції.                                              
 3. Сприяти розвитку рухових якостей .                                                                        Місце проведення : спортивний майданчик, яма для стрибків у довжину.
Зміст програмного матеріалу
Дозу-
вання
Організаційно-методичні вказівки
1
Підготовча частина
8-12хв


Організація класу (шикування, прийом рапорту, привітання, ознайомлення з темою і задачами уроку)
1,5хв
Звернути увагу на готовність учнів до уроку, на правильне виконання команд і     рапорту, перевірити стан ЧСС у учнів.

1.Інструктаж з техніки безпеки під час вивчення бігу на короткі дистанції та стрибків у довжину. Українські призери Олімпійських ігор у легкій атлетиці.                                                        
1хв
Звернути увагу на уважність учнів.

Стройові вправи (повороти на місті)
30с
Звернути увагу на чітке виконання команд

Різновиди ходьби:                                                
ходьба на носках,                                                ходьба на п’ятах ,                                                   ходьба пів присід ,                                       ходьба повною присядь.
                               
10 м   10 м   10 м  10 м
Слідкувати за правильною поставою                                                                                                                                                   руки вверх                                                руки за голову                                        руки в сторони                                            руки на коліна

Комплекс загально розвиваючих  вправ в русі:        
1.  В.п. – руки вперед ;                    1-2 зхресні рухи зпереду ;          3 – хлопок зверху ;                      4 – хлопок ззаду.
2.  В.п. – права рука вверх ;         1-2 пружинячи відводи рук назад;                                          3-4 те саме тільки зі зміною положення рук.
3.  В.п. – руки в сторони пальці стиснуті в кулак;                        1-4 колові рухи вперед ;          5-8 те саме назад.
4.  В.п. – руки за голову ;             1- випад правою, поворот тулуба в право ;                                       2 – лівою поворот тулуба вліво.
5.  В.п. – руки вверх ;                   на кожний крок нахил тулуба вперед.
6.  В.п. – руки вперед, долонями до низу;                                       1-махом правої дістати носком долоню лівої руки ;                     2- махом лівої дістати носком правої руки.                                                     
           6-8 разів


6-8 разів


6-8 разів

6-8 разів

          6-8 разів

6-8 разів


1-2Руки на рівні плечей.


Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.


Вправа виконується з маленькою амплітудою рухів.


Слідкувати за правильним виконанням вправи.

 Руками достати носок ноги, яка  з переду.

Слідкувати за правильним виконанням вправи
2
Основна частина уроку                       
28-32хв







Спеціальні бігові вправи:  дріб’язковий біг;                         біг з високим піднімання стегна,                біг з закиданням гомілки назад;               
2. Контрольний норматив з бігу на короткі  дистанції                Біг 30м 

                                       3.Розвиток рухових якостей : стрибки через скакалку; згинання і розгинання рук в упорі лежачи;                      вправи з обручами.                                 
     3×15м 3×15 м 3×15 м  

2рази


Дозування на розсуд вчителя.
Учні у спецгрупі виконують теоретичне завдання. При виконанні вправ руки працюють, як під час бігу. Всі спеціальні бігові вправи закінчуються прискоренням.  Біг 30м виконується з низького старту,змагальним методом. Підготовча група виконує біг без рахунку часу.
Коловим методом (3станції)  Клас поділити  на три групи, кожна група направляється до вказаної станції,початок роботи за сигналом, учні у підготовчий групі виконують завдання частково.
3
Заключна частина уроку
3-5 хв


Клас  шикується в одну шеренгу.                              Підсумок уроку, виставлення оцінок . Домашнє завдання
Організаційний вихід з уроку.
1-2хв     
1хв          
1хв
Виконуються вправи на відновлення дихання, перевірити ЧСС.           Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами .                       



План конспект уроку гімнастики  в умовах спортивної кімнати.
Тема уроку:Гімнастика.Загально-розвивальні вправи для розвитку сили.Роль гнучкості та м’язової сили в оволодінні руховими діями гімнастики.
 Мета: формування навиків оволодіння елементами гімнастики, розвиток основних фізичних якостей методом  тренування, збереження та зміцнення здоров`я учнів.
Завдання уроку
1. Повторити та закріпити техніку виконання гімнастичних вправ.
2. Розвивати фізичні якості учнів методом колового  тренування та самостійної роботи під час виконання вправ по станціях.
3. Виховувати дисциплінованість, почуття єдності та увагу учнів на уроках гімнастики.
Місце проведення: спортивна кімната.
Дата проведення: 09.11.2018
Клас: 9
Обладнання та інвентар: висока перекладина, гімнастичні мати, скакалки, гімнастичні круги,гімнастичні драбини, свисток, секундомір,Тренажери(бігова доріжка,велотренажер),колонка з записами,канат.
Тривалість уроку: 45хв.
Вчитель фізкультури: Яковенко С.М., спеціаліст вищої категорії.





Хід уроку
№ п/п
Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
І Підготовча частина
8хв
1.
Шикування, привітання, повідомлення теми і завдань уроку
1 хв.
Вільне розташування учнів, простежити за охайністю спортивної форми,дисципліною.
2.
Правила поведінки і техніки безпеки під час уроку
30 с.
Виконувати вправи за командою
3.
ЧСС за 6 с.
10с.
Готовність учнів до уроку
4.
Стройові вправи:
повороти на місці;
1 хв.
Правильність і чіткість виконання.
Стежити за поставою. Плечі розправити, підборіддя підняти, тулуб тримати рівно
5.
І. В.п. – о.с.  руки перед грудями
1-2. – поворот тулуба праворуч, руки в сторони до гори долонями
3-4.- поворот тулуба ліворуч.
ІІ. В.п.о.с стійка
1. – 2-права рука вгорі,ривком
.3-4 – те саме, лівою рукою
ІІІ. В.П. – о.с. руки до плечей.Колові оберти руками,зігнутими в ліктях.
1-4. –оберти вперед.
5-8-оберти назад
.
1V. В.П. – о.с. . руки до плечей
1-коліном правої ноги до правого ліктя.
2. в.п.
3. коліном лівої  ноги до лівого ліктя.
4. в.п.
7. Стрибок з поворотом праворуч, палиця між ніж.
8. в.п.
5 хв
Тулуб тримати рівним при повороті
Спина рівна.



Тулуб тримати рівним при повороті
Спина рівна.


Зберігати рівновагу,
Оберти робити з високою амплітудою
6.
Комплекс загально розвивальних вправ з обручем
І В.п. – о.с. обруч у двох руках внизу попереду.
1. обруч  вгору, права нога назад на носок, потягнутися;
2. в.п.
3-4.- те саме, ліва нога назад на носок.
ІІ. В.п. – о.с. обруч у двох руках внизу.
1.- обруч попереду -присісти
2. – в.п.
3-обру вгорі над головою,присісти.
4.-в.п.
ІУ. В.п. – о.с. –обруч за спиною.
1-2.Поворот тулуба вліво.
3-4 те саме вправо.
В.П.-о.с.Ноги на ширині плеч.Руки в сторони.
1-ноги разом,сплеск в долоні над головою рівними руками.
2-в.п
3-4-те ж саме.
Зберігати рівновагу, глибокий нахил
Оберти робити з високою амплітудою
Обруч не випускати, ноги прямі.





Оберти робити з високою амплітудою


Оберти робити з високою амплітудою

1





2.









3.
















4.

. ІІ. Основна частина хв.
Лазіння по гімнастичній стінці
-Змійкою;
-Приставним кроком зверху,лицем до стінки.
-Приставним кроком знизу,лицем до класу.
Підготовчі вправи до перекидів вперед ,назад.
-по сигналу з групування прийняти о.с.
-ВПРАВА СТРУМОК.
З положення лежачи на спині,торкаємось підошвами взуття один напроти одного.По сигналу даємо прохід учню,піднявши ноги рівні за голову.Вправа продовжується поки всі не пройдуть коридором.
Перекиди вперед,назад.Вправу виконуємо парами.

Підготовчі впави до виконання впави міст,та міст з о.с.
-Вправа Павук
-Вправа Краб
Виконання виконання впави міст,та міст з о.с.

Виконання вправи стійка на лопатках.
Поєднання вправи з імітацією підйому по сходах та їзди на велосипеді.

Розподіл учнів по станціях Виконання вправ на кожній станції до свистка. Потім перехід до наступної станції.
ЧСС за 6 сек.
Станція1. Піднімання тулуба в сід з положення лежачи на спині.Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.
В.п. лежачі на спині, ноги зігнуті в колінах, руки за голову

3 хв



2хв

1хв



2хв

3хв


2хв

1-2хв



1-2хв

1-2хв


Слідкувати за положенням рук та ніг


Підготочі вправи до вправи міст .
Дистанція між учнями.







Зберігати дистанцію,слідкувати за дисципліною.

Підстраховувати один одного.



Зберігати дистанцію,слідкувати за дисципліною

Заповнювати щоденник власних досягнень і само- контролю фізичних якостей відпочинок між підходами 15-20 сек.



Виконує по можливості.Вправу виконуємо в парах зі страховкою
Станція 2. Підтягування на високій
Станція 3.Тренажер бігова доріжка.
1-2хв.
1-2хв.
Тулуб тримати рівно,слідкувати за технікою дихання.

Слідкувати за технікою дихання.
Станція №4Відпочинок
1-2хв.

Станція №5. Велотренажер
1-2хв.
Тримати рівно вагу. Слідкувати за технікою дихання.
Станція №6Лазіння по канату різними способами.
1-2хв.
Дотримуватись т.б.,слідкувати за технікою дихання.
5.








6.
До свого обруча.Гра з  використанням обручів.
Розподіл на 2 команди.По сигналу учасники залишаються на своїх місцях.Ведучі змінюють своє місце.По наступному сигналу всі знаходять свою команду,торкнувшись відповідних обручів.



Вправи  на відновлення дихання.
-Гра Один за всіх.
-Гра На хвилях моря.
1хв







2хв

Глибокий вдих
ІІІ. Заключна частина
5хв
1.
2.
3.
Шикування на свої місця.
ЧСС за 6 сек.
Вправи на відновлення дихання.
30 сек.
15 сек.
1хв
Шикування вільне
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом

4.

Підбиття підсумків уроку. Оцінювання роботи на уроці
1-2хв.

Визначити кращих учнів.
5.
Домашнє завдання.
 Виконувати силові вправи (згинання рук в упорі: лежачи, піднімання тулуба в сід, вправи на гнучкість, стрибки через скакалку).
15 сек.

Виконувати по декілька підходів.



Немає коментарів:

Дописати коментар